maandag 12 december 2011

Dag 11

Tag van Tim

Mijn uitwerking 
Ik heb geen tak gebruikt anders komt het hoofd van 
de kerstman in het gedrang en dat wil ik de lieve man niet aandoen. 

Letter tickers gebruikt voor "Merry"
Viltenletters voor "Christmas", die heb ik later met
stickels behandeld voor de glitter...
Glans cardstock gebruikt met blauw tinten distress inkt

Een grote poëzie plaatje gebruikt die ik
al heel lang in mijn bezit had je weet maar nooit waar je het voor nodig hebt, 
NU dus....

Blaadjes gestanst uit stevig plastic
 (die van verpakkingen) 
De blaadjes eerst met alcohol inkt Lettuce behandeld, laten drogen 
en daarna met witte acrylverf eroverheen weer laten drogen.
Dan krijg je dit resultaat, daarna met de heattool
 erover de blaadjes  krullen zich vanzelf om.
Creatieve groetjes, Carla


Geen opmerkingen: