maandag 12 december 2011

Dag 12

Deze is de laatste tag die Tim heeft gemaakt voor de 
"12 days for christmas ". 
Beetje druk vind ik deze, ik hou helemaal niet van
 dit soort glitters zoals die aan de onderkant zit.
De achtergrond is eerst gestempeld met een tekststempel
 daarover heen komt nog een soort superdunne stof, komt van een rolletje.
Dezelfde prints zit er op als de tape van Tim Holz.
Dit is weer iets nieuws wat Tim ontworpen heeft.

Mijn uitwerking wordt weer aangepast hier en daar..
Mijn uitwerking volgt nog.

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
voorlopig ben je nog wel even zoet om al die tags te maken,maar dan heb je wel iets supermooi's
groetjes...corry

liszha zei

Oh, wat gaaf om hier mijn achtergrond te zien zeg!
Ik hou wel van het geglitter en vind dit eigenlijk best een leuke tag. Ach, smaken verschillen gelukkig.
Groetjes Lisette