zondag 4 december 2011

Dag 2

Voorbeeld van Tim Holz
Dit is mijn uitwerking van de tag.Je hoeft niet exact dezelfde tag te maken als die van Tim.
Hij geeft een idee aan en je kan het op je eigen manier uitwerken het gaat meer om de technieken die er worden toegepast. Ik heb ook niet al zijn stanzen in huis dus moet ik wel  mijn eigen draai aan geven.
Zijn boek "A compendium of curiosities " is een naslagwerk van al de technieken die met Ranger producten zijn toegepast.
                           Creatieve groetjes,
                                 Carla


2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
deze doet echt niet onder voor de originele en het voordeel van tim holz is dat hij alle produchten voor het grijpen heeft:-))
groetjes van corry

Unknown zei

Hallo Corry,
ja je hebt gelijk, Tim Holz heeft alles bij de hand ik moet het nog kopen.
heb al wel veel van zijn stanzen maar ga echt niet alles aanschaffen.
groetjes