dinsdag 6 december 2011

Dag 5

Tag van Tim
De techniek die hij heeft gebruikt is geweldig natuurlijk, het zijn stempels in spiegelschrift op transparant sheet aangebracht, 
de sheet is eerst behandeld met alcohol inkt en daarna bestempeld.
Ik geef het heel summier aan reken maar dat het intensief werken is.
Ik zal deze uitvoering later wel maken, hierin zijn zoveel technieken verwerkt en al het materiaal hiervoor heb ik niet in huis.

Mijn uitwerking 
Ik heb zelf maar een draai gegeven aan deze uitwerking.
geheel anders van op zet, een oude techniek uit de kast gehaald.
Op een label stukje aluminium folie opgeplakt.
 (de glimmende kant plak je op de label)
de label in een embossing folder gelegd en het geheel door de Big shot gedraaid.
Embossing folder is geen kerst item.
Werkwijze van mijn tag.
dit is het resultaat na de big shot
Daarna met een kwast zwarte acrylverf
aanbrengen over de hele tag, daarna met stukje keukenpapier
de verf er weer af halen met draaiende beweging.
De verf gaat in de letters en groeven zitten.
Dit is het resultaat na uitpoetsen
Het geheel is daarna afgelakt met transparante lak op waterbasis.
Creatieve groet, Carla

1 opmerking:

corryskaart zei

hoi carla
hier ben ik weer:-))
maar kan er niet aan voorbij gaan want je uitleg over je techniek vind ik super en je eigen draai is prachtig geworden
gr corry