zaterdag 3 december 2011

Sinterklaasswap

Deze keer mee gedaan met de sinterklaasswap bij de nederlandse swappers,
ik heb een prachtige rode col ontvangen van Marijke en Chantal., dat was ook het enige wat ik op mijn verlanglijstje had staan kort daarvoor had ik mijn verjaardag gevierd en daar had ik al genoeg hobby spullen gekregen. De col was al snel uit verkocht maar Marijke en Chantal hebben hiervoor wel moeite moeten doen vind ik supertof van de dames.een zakje met bloemetjes erbij nou mijn 5 dec. kan niet meer stuk.
Het gedicht wat op het labeltje staat:
Dit keer een sinterklaas swap
Nee dit is geen grap.
Maar eens voor Carla op pad gegaan
Maar helaas kwam Sint thuis, geheel ontdaan,
Het cadeau wat op Carla's verlanglijstje staat,
was nergens meer op voorraad.
iets anders dan misschien,
Tja dat kon de Piet niet aanzien.
Dus op naar een grotere stad maar weer,
En daar waren ze in alle kleuren dit keer!

Groet van de Sint en zijn Pieten.


Dit heb ik voor Ingrid gemaakt, ze is moeder, juf en ze volgt ook nog de Pabo.
Dus een surprise is snel verzonnen, heb het zo gemaakt dat het in een a5 envelop past.
binnen in de tas zit haar cadeau (vergeten een foto van te maken)
De onderste foto is een vel scrappaier van een schoolbord die ik dubbel heb gevouwen en tussenin een dun kartonnetje heb geplakt voor de stevigheid, touw door de spons getrokken.
Hierop het gedicht geplakt.
Hoop maar dat ze haar cadeautje mooi vindt
Dit was weer superleuk om te doen.
Iedereen een gezellige sinterklaasfeest toegewenst..
Creatieve groetjes
Carla

1 opmerking:

Willy zei

Heerlijk zo'n warme kol en met de bloemetjes weet je vast wel raad.

Groetjes, Willy.