vrijdag 13 april 2012

Online crop


Op 11 april was s'avonds de online crop van 
Love scrapping & more uitgezet.
Ik kon het echter niet laat maken omdat ik de dag erop een 
studiedag had en mijn 'koppie' helder moet zijn anders pik ik niks op.

De kaart en LO zijn naar sketch gemaakt en voor beiden 
moet ik nog tekst erbij plaatsen maar dat komt later wel.
Veel foto's van mijn kleindochter kunnen verwerken in deze LO,
ze was toen 1 jaar oud en had kilometers afgelegd in een
 mooie grote park in Leeuwarden.
zo'n kleine ukkie die het 'zelf doen' heel stellig had uitgevoerd.
Goed weekend allemaal.
Creatieve groetjes,
Carla



2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi carla
fijn om weer van je prachtige werkjes te mogen bewonderen ondanks je drukke leven!
fijn weekend en groetjes van corry

yaranore zei

Hallo Carla
Leuke kaarten en LO' s heb je weer gemaakt.
Ik mis je trouwens op het HJ
Maar gelukkig kan ik je volgen op je blog.
Gr. nel blog scrapmolen