zaterdag 22 december 2012

Sterrenswap

Bij de Nederlandse swappers loopt de sterrenswap.
Ik ben gelinkt met Jeanette uit Emmen, ze heeft haar swap ontvangen.
 Aangezien Jeanette geen blog heeft plaats ik op mijn blog
 onze sterrenswap.

Dit heb ik van Jeanette ontvangen.

Een kaart met ruimte voor de over bekende lucifersdoosje
en versierde papier-maché sterretjes.
                                         
Ze had geen idee waar ze met de lucifers stokjes moest doen,
dus die kreeg ik erbij die komen wel op hoor.. 
Deze sterren hangen ook in mijn kerstboom bij elkaar.

Dit heb ik voor Jeanette gemaakt.

aan beide kanten van de ster, een rozet ster uit Tim Holz stans
 uitgestanst, gerold en opgeplakt.
Distress stickels langs de randen aangebracht.


In de lucifersdoosje zitten eylets sterretjes, sneeuwsterren en strassterretjes.
Een ieniemieni boekje met een paar sterren quotes erin.

Dit is een van de quotes:
Star light, star bright...
first star I see tonight...
I wish I may...
I wish tonight 
have the wish...
I wish tonight...
Follow your dreams.

en een simpele kerst kaartje.

Ik wens iedereen Fijne feestdagen en een
gelukkig, gezond en creatief 2013 toe.

Creatieve groetjes Carla.

2 opmerkingen:

Alida zei

wat een leuke swap hebben jullie ervan gemaakt, mooi dat boekje met die sterrenquotes!

liszha zei

Prachtig hoor! En beiden weer wat moois om in de kerstboom te hangen.
Groetjes Lisette